Gwen Stefani over waarom haar nieuwe GXVE-schoonheidslijn “geen ander beroemdheidsmerk is”

Gwen Stefani vertaalt haar kenmerkende Old Hollywood-geïnspireerde stijl naar een nieuwe beautylijn .

De zanger (die vorig jaar in het huwelijksbootje stapte met collega-jurylid Blake Shelton) en mode-icoon onthulden gisteren GXVE by Gwen Stefani , een schoon, veganistisch en dierproefvrij merk van cosmetica en huidverzorging. Ze kondigde de lijn vorige week aan, uitgesproken als “geven”, vorige week op Instagram en debuteerde het label tijdens een privé-evenement in haar geboorteplaats Anaheim, waar ze het Italiaanse familiebedrijf Mama Cozza’s overnam (“mijn ouders hadden hun eerste date in dit restaurant ‘, onthulde ze) en bracht schoonheidsredacteuren in Los Angeles een serenade met een set van vier nummers met ‘Underneath It All’, ‘Just A Girl’, ‘Don’t Speak’ en ‘Hollaback Girl’.

Met een prijs van $ 21 tot $ 48, omvat het label transferbestendige, slijtvaste matte en satijnen lippenstiften in Stefani’s kenmerkende rood; 24-uur waterdichte gel-eyeliners in matzwarte en metallic blauwe afwerkingen; een oogschaduwpalet met vier pannen in vier kleurencollecties (mat neutraal, rijk goudbrons, roségoud en mat rokerig); dubbelzijdige wenkbrauwpotloden met sculpting brushes in zes tinten; en een hydraterende make-up-primerolie doordrenkt met verzachtende moeraszaadolie.

 

Lui geladen afbeelding
MET DANK AAN GXVE

 

Op het lanceringsfeest van donderdag in Anaheim legde Stefani uit: “Dit is geen ander beroemdheid [merk] – ik ben geen beroemdheid, ik ben ik, uit Anaheim. … Ik was mijn hele leven geobsedeerd door make-up. Toen ik een klein meisje was, had de moeder van [mijn vriendin] een hoop make-up! Ik zou zeggen: ‘Vertel je moeder dat we willen spelen met haar [Mary Kay] make-up.’ Daarna werd ik een make-upmeisje achter de toonbank voor Borghese en Ultima II [met] geen training, ze openden het gewoon en zeiden: ‘Maak een display’, en ik dacht: ‘Echt waar?’”

De cosmetica is een bewijs van Stefani’s decennia dat ze haar eigen visagiste was tijdens haar No Doubt-dagen en als een artiest die podiumklare cosmetica nodig had – dus wees niet verbaasd als ze haar zonnebril draagt ​​tijdens haar show op 15 maart in de Houston Veeshow en Rodeo. (Haar post op sociale media bevatte een video waarin ze zich opdoemde voor een concert.) De volledig dekkende lipsticks leveren een hoge pigmentuitbetaling op elke huidskleur en zullen niet vegen – vooral niet op microfoons – terwijl wenkbrauwpotloden een zweet- en budge-proof formule en een unieke beitelpunt die zorgt voor moeiteloos vullen en vormgeven.

 

 

Sinds haar tijd als make-upartiest in het winkelcentrum, zou Stefani worden aangeboord als wereldwijde ambassadeur voor L’Oréal, Revlon en Urban Decay.

“Het punt is, ik weet niet waarom ik dit niet eerder deed, maar ik wist niet dat het iets was dat je in die tijd kon doen, zoals in de jaren ’90, we deden muziek, en we deden dat negen jaar voordat we op de radio waren”, zei Stefani. “We probeerden nooit iets te doen, we waren gewoon wie we waren. En dat is ongeveer hetzelfde met dit, behalve dat ik dat allemaal achter me heb en al die ervaring en al die waarheid en passie.”

Gwen Stefani met modellen voor GXVE Beauty-campagne

Stefani begon het merk vier jaar geleden te ontwikkelen met New Theory Ventures, het durfkapitaalbedrijf dat wordt geleid door Nikki Eslami, de oprichter van Bellami-haarextensies. De frontvrouw van No Doubt is nauw betrokken geweest bij het opbouwen van het bedrijf, inclusief het bijwonen van elke productontwikkelingsbijeenkomst.

Het was ook belangrijk voor de oude vegetariër (die sinds zijn 12e vleesvrij is) om zoveel mogelijk milieubewuste elementen op te nemen, zoals kraft-kartonnen verpakkingen gemaakt van recyclebare materialen, recyclebare componenten waar mogelijk en navulbare opties.

GXVE is Stefani’s volgende grote ondernemersstap. De zangeres lanceerde haar luxe modelabel LAMB (dat zich nu richt op zonnebrillen ) in 2003, accessoires- en geurmerk Harajuku Lovers in 2005 en een betaalbare monturenlijn GX by Gwen Stefani in 2014.

“Dit voelt [als] absoluut het volgende hoofdstuk van mijn leven”, vertelde Stefani tijdens haar privéfeest. Verwijzend naar haar veelbesproken scheiding van Gavin Rossdale, onthulde ze: “Ik heb hiervoor gebeden, ik wilde de stukken oppakken toen mijn leven uit elkaar viel, toen ik mijn ding had waar iedereen van weet, ik weet het niet.” t graag zeggen het woord. Uit die onverwachte tragedie zijn veel mooie dingen voortgekomen, zoals dat kan als je hard werkt en bidt en dat wil je.”

Bekijk alle onderstaande producten en shop de volledige collectie online op gxvebeauty.com en Sephora ; de GXVE wordt op 10 maart gelanceerd in de fysieke winkels van de schoonheidsspecialist.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here